Servicedesk Medewerker

Hou jij altijd je hoofd koel, kan jij snel schakelen en wil je graag problemen oplossen? Voor deze functie zijn geen opleidingsvereisten, leergierigheid is wel een belangrijke skill. Herken jij je hierin, dan pas jij in ons team als:

Servicedesk Medewerker (fulltime)

Over de functie:
Als servicedesk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt bij vraagstukken, incidenten of problemen tijdens de operationele fase van een project. Je neemt klachten per telefoon aan of ontvangt een ticket van het Incident Service Management Systeem en handelt deze af waar mogelijk. Wanneer specifieke skills vereist zijn om het probleem op te lossen, wordt het probleem doorgezet naar een specialist uit het team. Al deze taken vragen om snel te schakelen en gelijktijdig overzicht te houden in de prioriteiten.

Ook ben je actief bezig om problemen op voorhand te signaleren en deze op te lossen of te verbeteren. Zo draag je bij aan (de verbetering van) werkinstructies, (technische) handleidingen en verbeteringen van de algehele serviceverlening en kwaliteit van de dataproductie. In tijden van drukte bij het Projectteam ondersteun je hen met het opstellen van een werkplan en het inregelen van de camerasystemen. Voor de specifieke kennis en vaardigheden zal je een interne training gaan volgen.

Jouw taken:

  • Incidenten aannemen, registreren (ticketsystemen), analyseren, volgen en afhandelen;
  • Procesmatig werken aan de hand van standaard procedures;
  • Samenweren met een team van servicedeskmedewerkers en service monteurs;
  • Rapportages aanvullen en nakijken;
  • Afstellen van de camera installaties;
  • Het aanspreekpunt zijn voor klanten en derden;
  • Organiseren van service en onderhoud werkzaamheden;
  • Proces- en systeemverbeteringen voorstellen en doorvoeren.

Jouw profiel:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Gedegen computervaardigheden en affiniteit met techniek is een pré;
  • Nauwkeurig, ordelijk en gestructureerd kunnen werken;
  • Oplossingsgericht en proactief;
  • Dienstverlenende drive en je voelt je medeverantwoordelijk voor het resultaat;
  • Communicatief vaardig, goed in teamverband kunnen werken.

Wij bieden:

  • Werken in een hecht team met een drive om samen naar het beste resultaat te streven;
  • Een informele en gezonde sfeer met wekelijks vers fruit en de mogelijkheid voor biljart, dart, tafeltennis of fitness;
  • Een aantrekkelijk salaris met goede secundaire voorwaarden (smartphone, laptop, pensioenregeling, reiskostenvergoeding);
  • Volop ruimte om je te ontwikkelen bij een innovatief en dynamisch bedrijf!

Interesse? Stuur dan je cv en motivatie naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.