Vestigingsmanager

Ben jij ambitieus, kan jij een magazijn optimaal beheren, weet jij een goede werksfeer te creëren en jouw team zo optimaal mogelijk te laten functioneren? Kom dan bij ons werken als:

Vestigingsmanager (Fulltime)

Locatie Hilvarenbeek

Over de functie:

De Technische Dienst van Connection Systems is verantwoordelijk voor het plaatsen, onderhouden en weghalen van de diverse (mobiele) camerasystemen. Het is de taak van de vestigingsmanager om alle logistieke en operationele processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen met een team van momenteel zes personen dat stapsgewijs uitgebreid gaat worden.  

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het logistieke proces van Connection Systems vanuit Hilvarenbeek; de constante stroom van uitgaand en terugkomend materieel en het beheren van het magazijn op basis van richtlijnen en werkwijze van Connection Systems. Van belang is de capaciteitsbeheersing van alle onderdelen, de dagelijkse aansturingen van het werkvoorbereidings team, de onderhoudsplanning en het werkoverleg met de projectleiders. Je bent in staat efficiencyslagen te maken, met als uitgangspunt uniformiteit. Dit allemaal realiserend volgens het uitgangspunt van Connection Systems; een uiterst veilige en gezonde werkomgeving. 

Jouw uitdaging: Zorgen voor een zelfstandig draaiende en groeiende vestiging!

Jouw taken:

  • Leidinggeven en coördineren: faciliteren en motiveren van het team
  • Optimaliseren van processen; samenwerken en overleggen met de projectleiders en andere magazijnbeheerder en vanuit daar de best practices te identificeren en implementeren om de efficiëntie te verhogen en kosten te besparen
  • Voorraadbeheer: je bewaakt de voorraadniveaus, doet bestellingen en houdt toezicht op uitgifte en retour van de materialen
  • Wagenpark- en gebouwbeheer: zorgen dat het wagenpark en het bedrijfsgebouw in optimale staat blijft
  • Veiligheid: actief toezicht houden op de VCA-richtlijnen en het coördineren van de naleving daarvan, zoals het werken met gekeurd materieel, het up-to-date houden van de RI&E en het uitvoeren van werkplekinspecties t.b.v. een veilige werkomgeving voor alle medewerkers
  • Samenwerken: werkoverleg met projectleiders, inkoopmanager en manager operations

Jouw profiel: 

  • MBO4+ met ervaring of een HBO opleiding, bijv. Supply Chain, Technische Bedrijfskunde, Transport & Logistiek
  • Ervaring met optimalisatie van (logistieke) bedrijfsprocessen
  • Aantoonbare affiniteit met Elektrotechniek en/of IT
  • People management skills (sturen, coachen, ondersteunen en delegeren)
  • Initiëren en uitvoering van verbeteringen in de logistieke processen binnen de Technische Dienst
  • Proactief en hands on-mentaliteit
  • Oplossingsgericht, gedreven en daadkrachtig
  • Werken onder VCA- en ISO-normen
  • Je kunt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) overleggen

Wij bieden:

  • Werken in een hecht team met een drive om samen naar het beste resultaat te streven
  • Salarisrange €3.500 - €4.568 met goede secundaire voorwaarden (pensioenregeling, reiskostenvergoeding en bedrijfsfitness)
  • Een informele sfeer en regelmatig leuke personeelsuitjes (van BBQ tot alleskunner)
  • Ruimte om je te ontwikkelen bij een innovatief en dynamisch bedrijf   

Interesse?  Stuur dan je cv en motivatie naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.