Manager Operations

Functioneer jij het beste als je de smeerolie tussen verschillende afdelingen bent? Weet jij werkprocessen zo efficiënt mogelijk in te richten? Vind jij een veilige werkomgeving voor je collega’s belangrijk? Kom dan bij ons werken als:

 

Over de functie:

De Technische Dienst is verantwoordelijk voor het plaatsen en weghalen van de diverse (mobiele) meetsystemen. Het is de taak van de Manager Operations om de uitvoering hiervan zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Belangrijke schakels zijn daarbij de werkvoorbereiding, het magazijnbeheer, de uitrusting van een monteur en het wagenpark.

In deze functie ben jij met name verantwoordelijk voor het logistieke proces van Connection Systems; de constante stroom van uitgaand en terugkomend materieel en het (her)inrichten en optimaliseren van het magazijn. Jij hebt een duidelijke visie op logistiek en magazijnbeheer en bent in staat efficiencyslagen te maken. Je stuurt een team aan van 6 personen. Als Manager Operations werk je nauw samen met de magazijnbeheerder en rapporteer je direct aan de Algemeen Directeur. 

Van belang is de capaciteitsbeheersing van alle onderdelen, onderhoudsplanning, werkvoorbereiding, wagenparkbeheer, dagelijkse aansturingen van het werkvoorbereidingsteam en werkoverleg met zowel de projectmanagers als de afdeling R&D. Het is de taak van de Manager Operations om alle logistieke en operationele processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. 

Dit allemaal realiserend volgens het uitgangspunt van Connection Systems; een uiterst veilige en gezonde werkomgeving. Hiervoor dien je actief toezicht te houden op de VCA-richtlijnen en de naleving daarvan te coördineren. Het up-to-date houden van de RI&E, werken met gekeurd materieel, het uitvoeren van werkplekinspecties en ervoor zorgen dat bij al deze processen het milieu gespaard blijft, behoort tot jouw verantwoordelijkheid.

In deze rol heb je tevens een belangrijke taak in het inkoopproces. Jij onderbouwt en adviseert de Algemeen Directeur bij aankopen en investeringen t.b.v. de camerasystemen en overige operationele inkopen.

Jouw taken:

  • Dagelijkse aansturing geven aan team (6 man voor magazijn, logistieke voorbereiding installaties);
  • Verbeteringen doorvoeren in gehele logistieke proces (in één keer goed);
  • Werkoverleg houden met de projectmanagers en de afdeling R&D;
  • Magazijnbeheer (voorraad, uitgifte en retour materieel);
  • Inkoop van indirect spend (onderhoud gebouw, onderhoud wagenparkbeheer, grijpvoorraad gereedschappen en dergelijke);
  • Implementeren en onderhoud van o.a. VCA en ISO.

Jouw profiel: 

  • Een HBO opleiding, bijv. Supply Chain, (Technische) Bedrijfskunde, Transport & Logistiek;
  • Ervaring met optimalisatie van (logistieke) bedrijfsprocessen;
  • Aantoonbare affiniteit met Elektrotechniek en/of IT;
  • People management skills (sturen, coachen, ondersteunen en delegeren);
  • Initiëren en uitvoering van verbeteringen in de logistieke processen binnen de Technische Dienst;
  • Proactief en hands on-mentaliteit;
  • Resultaatgericht, gedreven en daadkrachtig;
  • Werken onder VCA- en ISO-normen;
  • Je kunt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) overleggen. 

Wij bieden:

Bij start een intensieve training op alle afdelingen van het bedrijf waarna je de uiteindelijk rol op je neem van Manager Operations, een verantwoordelijke en afwisselende functie in Operations/Logistiek/Supply Chain én Inkoop binnen een groeiende, innovatieve organisatie.

  • Werken in een hecht team van professionals met een drive om samen naar het beste resultaat te streven
  • Een aantrekkelijk salaris met goede secundaire voorwaarden
  • Ruimte om je te ontwikkelen bij een gezond, internationaal werkend bedrijf in een nieuwe en modern kantoor/magazijn met een open en informele werksfeer en doorgroeimogelijkheden in brede zin.  

Ben je geïnteresseerd in deze vacature?  Stuur dan je cv en motivatie naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.